Atria Jyväbroiler toteutti syksyllä 2023 sponsorointikampanjan Warner Bros. Discoveryn kaikilla kanavilla. Kampanjan tavoitteena oli lisätä brändin näkyvyyttä ja vahvistaa sen asemaa kuluttajien harkintalistalla. Kampanjassa käytettiin 5 sekunnin sponsoritunnistetta, joka esitettiin ohjelmien yhteydessä keskeisillä mainospaikoilla ennen mainoskatkoa tai sen jälkeen. Kymmenen viikon kampanja tarjosi pitkäkestoista näkyvyyttä kaikilla kanavilla.
Kampanjan jälkimittaus osoitti, että sen huomioarvo oli korkea, ja tunnisteen ytimekkyyttä ja informatiivisuutta arvostettiin. Lisäksi Jyväbroilerin brändi-imago parani merkittävästi. Kampanja lisäsi selvästi kuluttajien harkintaa ja ostoaikeita: Ohjelmayhteistyön huomanneet olivat 31 % todennäköisemmin harkitsemassa Jyväbroilerin ostamista ja 75 % todennäköisemmin valitsemassa Jyväbroilerin seuraavan kerran kanaa tai broileria ostaessaan, verrattuna muihin vastaajiin.
Warner Bros. Discoveryn katsojien keskuudessa tulokset olivat erityisen positiivisia, sillä sekä kampanjan huomioarvo että ostoaie ylittivät markkinan keskiarvon. "TV-sponsoroinnit ovat meille tehokas tapa välittää avainviestejämme ja kasvattaa kysyntää kuluttajien ostopolulla. Warner Bros. Discoveryn tv-sponsorointituotteet sopivat tähän hyvin ja tavoittavat tehokkaasti Jyväbroilerin kohdeyleisön," toteaa Maria Orassaari, Marketing Manager, Atria Oyj.