The Future of TV Advertising Global on tv-alan huippukonferenssi, joka yhdistää sekä tv-mainostajat että alan kansainväliset asiantuntijat.
The Future of TV Advertising Global on johtava kansainvälinen tv-mainonnan tapahtuma, joka järjestetään Lontoossa 10-11. joulukuuta.
Tv-mainonnan parissa työskentelevät pääsevät jälleen kokoontumaan saman katon alle ja odotettavissa on huippukiinnostava alan konferenssi. Kävijät edustavat tv-alan asiantuntijoita ja edelläkävijöitä ympäri maailman. Tapahtuma tulee muovaamaan alan tulevaisuutta käsittelemällä ajankohtaisia aiheita ja kysymyksiä tv-mainonnasta.
Liity seuraamme!
Screenforcella on ilo tarjota jälleen tapahtumaan VIP-koodi, jolla lipun saa ostettua 30 prosenttia edullisemmin. Varmista etusi käyttämällä seuraavaa koodia:
SCREENFORCEFI30
Ilmoittautuminen ja lisätiedot tästä!
Koodi on voimassa 29. marraskuuta asti.
Tämä johtava kansainvälinen tapahtuma tv-mainonnan innovaatioista kokoaa yhteen kaikki televisio- ja videoteollisuuden keskeiset toimijat. Mukana on tänäkin vuonna upea kokoonpano maailmanlaajuisia edelläkävijöitä tv-toimialalta sekä muita kansainvälisesti tunnettuja asiantuntijoita, kuten Peter Field, Alan Moss (Amazon), Scott Sheffer (Google), Patrick Béhar (Kantar Media), Kate Waters (ITV) ja Jeff Eales (Sky Media).
Ilmoittaudu nyt ja varmista paikkasi alennettuun hintaan. Tapahtuma tullaan myymään loppuun.
Nähdään Lontoossa!