The Future of TV Advertising Global on tv-alan huippukonferenssi, joka yhdistää sekä tv-mainostajat että alan kansainväliset asiantuntijat.
The Future of TV Advertising Global on johtava kansainvälinen tv-mainonnan tapahtuma, joka on Lontoossa 5-6. joulukuuta.
TV-mainonnan alan edustajat kokoontuvat jälleen livenä yhteen ja odotettavissa on jälleen huippukonferenssi. Kävijät edustavat globaaleja tv-alan asiantuntijoita ja edelläkävijöitä. Tutkimme aiheita ja kysymyksiä, jotka muovaavat tulevaisuutta. Liity siis seuraamme!
Screenforcella on ilo tarjota jälleen tapahtumaan VIP-koodi, jolla lipun saa 30 prosenttia edullisemmin. Varmista etusi käyttämällä seuraavaa koodia:
SCREENFORCEFI30
Ilmoittautuminen ja lisätiedot tästä!
Screenforce
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.