Olisiko loppukesästä vielä rauhallista työrintamalla ja löytyisi aikaa lukea tutkimuksia ja artikkeleita toimiston hiljaisuudessa? Haluamme tarjota tv-mainontaan liittyviä lukueväitä helpottamaan toimistolle paluuta.
Sky Median uudessa tutkimuksessa ”The Age of Adsorption” (ADsorption aikakausi) paljastetaan katsojien erilaisia sitoutumisen hetkiä, joita mainostajat voivat hyödyntää. Oheinen ”ADsorption-indeksi” ulottuu huomion lisäksi myös emotionaaliseen sitoutumiseen sisältöön. Voit katsoa linkistä infotilaisuuden suoratoistona.
Kiinnostava artikkeli The Media Leader -julkaisussa vetoaa mainostajiin, jotta he osaavat erottaa median omistajat, jotka investoivat sisältöön ja kuratoivat sitä vs. median omistajat, jotka vain ostavat osuuden sisällöstä. Miksi mainostajan pitäisi välittää tästä? Lyhyesti: Laadukkaissa, kuratoidussa ympäristöissä mainostaminen lisää todistetusti brändin luottamusta ja signaaleja uskottavuudesta.
Egta ja the Global TV Group ovat yhdessä julkaisseet tv-alaa koskevan peruskirjan, joka antaa kansainväliset tavoitteet televisioalan tulevaisuudelle.Egta, kansainvälinen monikanavaisten kaupallisen tv:n ja audion etujärjestö, on julkaissut toimialaa koskevan peruskirjan, joka on merkittävää virstanpylväs järjestön 50-vuotisessa historiassa. Yli 180 media-alan yritystä yli 40 markkina-alueella hyväksyi yksimielisesti tämän asiakirjan, joka avaa alan tulevaisuutta peilaavia ajatuksia. Yhteinen linjaus tukee monikanavaisten tv-ja audioyhtiöiden jatkuvaa menestystä nopeasti kehittyvällä media-alalla. Ohessa Katty Roberfroid. EGTA:n pääjohtaja ASI:n haastattelussa.
Kuka on kiinnostunut mainonnasta? Aika moni selkeästi! Alalla on liikehdintää ja osa asiantuntijoista on sitä mieltä, että mainonta on rikki. Jotkut yrittävät korjata tilannetta, sillä valitettavan moni asia mainonnassa on menossa väärään suuntaan. Mainonnassa, joka ei toimi, ei ole mitään järkeä. Siitä huolimatta tuotamme yhä useammin mainontaa, joka ei ainoastaan toimi, vaan joka on myös epäsuosittua yleisön keskuudessa. Ryhmä mainonnan asiantuntijoita haluaa niin sanotusti nostaa kissan pöydälle, kohdata haasteet ja kehittää toimialaa parempaan suuntaan. He kysyvät: Advertising, who cares? Lue lisää tästä projektista!
Ihanaa kesää kaikille!