Tässä tuore paketti mieleenpainuvimpia uutisia viime viikoilta. Jaamme taas television kiehtovan maailman kiinnostavimmat tutkimukset, artikkelit ja pocastit, joihin olemme törmänneet viime aikoina.
Shoppailu voi olla stressaavaa, erityisesti mainosmarkkinoilla. Buying Premium Video: A Definitive Checklist -oppaan, jonka ovat laatineet Freewheel ja VAB, auttaa mainostajia premium-videoiden ostamisessa. He korostavat avoimuutta yhtenä avaintekijänä, jota ostajien kannattaisi vaatia premium-videota ostaessaan.
Media Leader -podcastissa mainonnan tehokkuusasiantuntija Peter Field totesi, että "järkevä markkinoija olisi hullu luopuessaan televisiosta". Field selittää viimeisimmän UK:sta ja Australiasta saadun vaikuttavuus tutkimuksen avulla, miten TV on edelleen keskeisessä asemassa vaikuttavuuden kannalta. Kuuntele tästä.
Lisää tehokkuudesta: The Hidden Value of Peak TV -tutkimus ITV:ltä, jossa syvennytään aiheeseen ja esitellään prime time (television katselun huippuaika) -spottien välittömät ja kestävät edut. Tutustu siihen, mitä ITV kutsuu mainonnan Duracell -pupuksi.
The European Audiovisual Observatory on julkaissut vuosikirjansa, jossa esitellään televisio-, elokuva- ja tilauspalvelujen tilannetta yli 40 maassa. Tutustu keskeisiin suuntauksiin sekä yleiseurooppalaisiin ja maakohtaisiin taulukoihin.
Katso kristallipalloon Kantarin tuoreessa raportissa: Media Trends & Predictions 2024! Raportti esittelee mediamaailman mahdollisuuksia ja haasteita maailmanlaajuisesti, sekä tarjoaa näkemyksiä alaan vaikuttavista keskeisistä aiheista. Lataa se täältä.
Monen ruudun hyödyntäminen (multiscreen TV), eli Total TV on yleisesti tunnustettu tehokkaimmaksi tavaksi tavoittaa oikeat yleisöt. Effectv korostaa, että kampanjainvestointien kohdentaminen eri ruutuihin ja strategioihin on avain yleisön tavoittavuuden maksimointiin. Lisää näkemyksiä ja suosituksia kampanjoiden tehostamisesta löydät Effectv:n uusimmasta TV viewership -raportista täältä.