Kävimme läpi tv-maailman ajankohtaiset kuulumiset ja valitsimme kiinnostavimmat uutiset kansainväliseltä kentältä. Kurkkaa tästä lokakuun parhaat palat!
Connected TV -katsojien määrä lähenee Euroopassa jo perinteistä televisiota, kertoo mainosteknologiaa tarjoavan Magniten tutkimus. Tutkimukseen osallistui 5 000 henkeä Isossa-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Italiassa ja Espanjassa. Samalla ilmeni, että Connected TV onnistuu palvelemaan entistä paremmin erilaisia yleisöjä.
Thinkboxin tuore analyysi osoittaa, että verkossa toimivat yritykset ovat kasvattaneet tv-mainontaa Isossa-Britanniassa tänä vuonna todella merkittävästi. Kehitystä ovat vauhdittaneet monenlaiset toimijat vaihtoautopalveluista ruuan verkkokauppoihin. Nyt jännitetään, sujuuko loppuvuosi yhtä lennokkaasti.
https://www.thedrum.com/news/2021/10/01/online-born-businesses-fueling-tv-advertising-tipping-point
Lontoossa järjestettiin lokakuun lopussa EffWorks Global 2021 -tapahtuma, jossa pohdittiin myös tv-mainonnan viimeisimpiä käänteitä. Puhujien joukossa oli monta nimekästä asiantuntijaa, kuten Karen Nelson-Field, James Hankins sekä Orlando Wood. Niille, jotka eivät päässeet paikan päälle, Thinkbox tarjoaa yhteenvedon parhaista paloista.
https://www.thinkbox.tv/news-and-opinion/opinion/highlights-of-effworks-insights/
