Kuka katsoo, miten katsoo, missä katsoo ja miksi katsoo? Mark Ritson vieraili Ruotsin TV4 Median Pohjoismaiden myyntijohtajan Malin Hägerin haastateltavana TV4 Growth -ohjelmassa.
Ritson esittelee videolla tuhdin paketin faktoja median kulutuksesta, vaikuttavuudesta ja TV:n vahvuuksista omalla luovalla ja räväkällä tyylillään. Mark Ritson on brändikonsultti ja entinen markkinointiprofessori, joka on opettanut johtavien kauppakorkeakoulujen MBA-ohjelmissa, muun muassa London Business Schoolissa ja MIT:ssä. Hän on kirjoittanut markkinointia koskevaa kolumnia Marketing Weekissä melkein 20 vuotta, ja hänet on palkittu kolme kertaa vuoden kolumnistina (PPA Business). Ritson opettaa nykyään Marketing Weekin mini-MBA-ohjelmaa markkinoinnista ja brändinhallinnasta.
Tämä on mielenkiintoinen infopaketti!