Vuoden Mainostaja 2017 on Veikkaus

Voitto-gaalassa 8.3.2018 palkittiin taas viime vuoden parhaimmistoa mainoselokuvien saralla. Virallisia kilpailusarjoja oli viisi, minkä lisäksi palkittiin Vuoden mainostaja ja Tuotantoyhtiö, sekä henkilökohtaisia huomionosoituksia useammalle henkilölle (Listan kaikista palkituista löydät täältä.) Onnea kaikille!

Screenforcen taustajoukot eli MTV, Nelonen, Fox ja Discovery valitsivat yhdessä tänäkin vuonna Vuoden Mainostajan. Tänä vuonna voittajan valintakriteerit nousivat liikkuvan kuvan monipuolisen käytön teemasta.

”Vuoden Mainostaja teki viime vuonna suuren brändiuudistuksen, jossa mediavalinnat nousivat tärkeään rooliin. Panostus digitaalisiin kanaviin tarkemmille kohderyhmille ja digitaalisten kanavien käyttö liikkuvassa kuvassa ei ole vienyt arvoa televisiolta suurten massojen tavoittajana. Televisiomainonta on yhä yksi brändin vahvan näkyvyyden kulmakivistä, ja television vahvuuksia käytetään erinomaisesti hyväksi markkinointiviestinnässä.” Näillä perusteilla voittajaksi valittiin Veikkaus.

Lavalla palkintoa vastaanottamassa oli Suvituuli Tuukkanen, Veikkauksen brändijohtaja, tiimeineen. Onneksi olkoon!

Vuoden Mainostaja tulee olemaan yksi puhujista myös toukokuun lopussa järjestettävässä Screenforce Dayssä. Saamme kuulla, miten Veikkaus on yhdistänyt vahvaa digitaalisuutta ja television vahvuuksia tavoittamaan kohderyhmänsä, joka periaatteessa kattaa kaikki suomalaiset. Lisää infoa Screenforce Daystä tulossa lähipäivinä!

Ajankohtaista